Szanowni Klienci,
Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotów i reklamacji był prosty i przejrzysty. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące zasad odstąpienia od umowy, zwrotów oraz procedury reklamacyjnej.
Prawo odstąpienia od umowy
Warunki odstąpienia
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, należy poinformować nas o swojej decyzji, korzystając z poniższych danych kontaktowych:
Adres: Dog & Catering Sp. z o.o., Radgoszcz 55B/4, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
E-mail: shop@shelma.pl
Telefon: +48 512 391 796
Skutki odstąpienia
Po otrzymaniu informacji o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Państwu wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru droższego sposobu dostawy niż najtańszy oferowany przez nas standardowy sposób dostawy). Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa zgłoszenia.
Sposób zwrotu płatności
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, którą posłużyli się Państwo podczas pierwotnej transakcji, chyba że ustalimy inny sposób zwrotu. W żadnym przypadku nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem środków.
Odesłanie towaru
Jeśli otrzymali Państwo towar, prosimy o jego odesłanie na adres:
Dog&Catering – shelma/shelma, 62-420 Strzałkowo, Dworcowa 1
Towar należy zwrócić nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin uznaje się za zachowany, jeśli towar zostanie odesłany przed jego upływem.
Koszty zwrotu towaru
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Reklamacje
Zgłaszanie reklamacji
Jeśli otrzymali Państwo towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub wadliwy, prosimy o kontakt w celu zgłoszenia reklamacji.
E-mail: shop@shelma.pl
Telefon: +48 512 391 796
Wymagane informacje
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:
- Imienia i nazwiska,
- Numeru zamówienia,
- Opisu wady lub niezgodności,
- Opcjonalnie zdjęć dokumentujących problem.
Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub nastąpi zwrot kosztów.
Formularz odstąpienia od umowy
Aby ułatwić proces odstąpienia od umowy, przygotowaliśmy formularz, który należy wypełnić i przesłać na nasz adres w formie papierowej lub elektronicznej:
Adresat:
Dog & Catering Sp. z o.o.
Radgoszcz 55B/4, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
E-mail: shop@propesko.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: ............................................................
Data odbioru towaru: ...................
Imię i nazwisko konsumenta: ...................
Adres konsumenta: ...................
Podpis konsumenta (tylko w przypadku przesłania formularza w wersji papierowej): ...................
Data: ...................
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące procesu zwrotów lub reklamacji, nasz zespół jest do Państwa dyspozycji pod wskazanymi powyżej danymi kontaktowymi. Dziękujemy za wybór naszej oferty i zachęcamy do kontaktu w razie potrzeby!